• banner 11

nutizie

Cunsiglii per u ciclismu in l'estiu

A temperatura di l'estiu pò esse brutale, ma questu ùn impedisce micca i ciclisti di gode di una bona corsa.Mentre chì u sole pò esse rinfurzà, hè impurtante per stà sicuru è evità u colpu di calore.

I ciclisti anu da esse più vigilante in u calore di l'estiu, postu chì u colpu di calore pò esse mortale.I sintomi di u colpu di calore includenu marea, mal di testa, nausea è vomitu.Sì avete qualchissia di sti sintomi, fermate immediatamente a bicicletta è cercate aiutu medico.

Per evità u colpu di calore, i ciclisti duveranu beie assai fluidi, vestiti in vestiti di culore chjaru, è piglià pause freti.Hè impurtante ancu di guardà un ochju nantu à a previsione di u clima è evità di cavallu in a parti più calda di u ghjornu.Eccu cinque cunsiglii per aiutà à stà frescu quandu cavalcate in l'estiu:

 

1. Assicurà l'ingesta d'acqua

Ciclismo in un ghjornu caldu pò esse una sfida maiò, soprattuttu quandu si tratta di idratazione.Per mantene una temperatura di u corpu stabile, u corpu umanu hà bisognu di dissiparà u calore attraversu più sudazione.Tuttavia, questu significa ancu più perdita di fluidi di u corpu.Per quessa, hè impurtante per assicurà chì stà idratatu beie assai liquidi.

In una longa corsa in bicicletta, hè normale beie parechje buttigli d'acqua.Ùn aspittà micca finu à avè sete per beie l'acqua, postu chì u vostru corpu hè digià pocu disidratatu.Bevendu acqua regularmente, pudete stà idratatu è evità ogni prublema potenziale.

 

2. Equipamentu di prutezzione di u sole

Ùn si negà chì l'estiu hè a megliu stagione per a bicicletta.U tempu hè perfettu, i ghjorni sò più longu, è u paisaghju hè bellu.Ma cum'è ogni ciclista espertu sà, l'equitazione d'estate vene cun u so propiu inseme di sfide.Hè per quessa chì hè impurtante avè l'attrezzamentu adattatu per l'estate.

Vestiti di ciclismu- I tessili chì eliminanu l'umidità sò una grande opzione per a robba di ciclismo d'estate.Aiutanu à rinfriscà ti alluntanendu u sudore da u vostru corpu.E, perchè si seccanu rapidamente, impediscenu chì a vostra robba si sguassate è pisanti.U vestitu di ciclismu d'estate in maniche curtite espone i vostri braccia à u sole, cusì manichi ligeri è transpirabili sò una bona scelta.

tute per ciclismo

Guanti - U calore è l'umidità pò fà per alcuni palmi assai sudati, chì ponu influenzà a vostra presa nantu à u manubri.Hè per quessa chì i guanti sò un pezzu cusì impurtante di l'equipaggiu.Ùn sò micca solu prutegge e vostre mani da u sole, ma più importantemente, impediscenu chì i palmi sudati affettanu a vostra presa.

Cappellu di ciclismu - Cavalcà in u calore pò ancu esse duru nantu à a vostra faccia.U sole pò esse abbastanza duru, è l'ultimu cosa chì vulete hè di esse sunburned.Un cappellu di ciclismu pò aiutà à risistiri à una parte di a luce di u sole chì tocca a vostra faccia, è aiuta ancu à mantene a sudore in i vostri ochji.

Occhiali di sole - Infine, ùn vi scurdate di i vostri occhiali di sole.U riflessu di u sole nantu à u pavimentu pò esse assai duru nantu à i vostri ochji.L'occhiali di sole aiutanu à bluccà i raghji dannosi è impediscenu à l'ochji di fà u dolore è a fatigue.

 

3. Apply sunscreen

Ancu s'è purtendu un bonu equipamentu pò aiutà à prutegge da u sole, parechji cavalieri sò sempre brusgiati da u sole.U collu, i vitelli, i guanciali è l'arechje sò particularmente vulnerabili à a luce ultravioletta.Questu pò esse risultatu in una differenza di culore imbarazzante quandu si porta vestiti civili.

U sunscreen pò aiutà à prevene u sole è ancu riduce u risicu di cancru di a pelle.Quandu s'applica u sunscreen, assicuratevi di copre ogni pelle esposta nantu à a faccia è e gambe.Questu vi aiuterà à prutege da i raghji dannosi di u sole.

 

4. Aghjustate u scopu

Ùn hè micca un sicretu chì u calore di l'estiu pò esse duru per trattà, soprattuttu quandu pruvate di mantene attivu.L'eserciziu strenuosu in alta temperatura aumenta a temperatura di u core è hè accumpagnatu da assai sudore, chì ùn hè micca favurevule à u rendiment atleticu.U tempu passatu nantu à a listessa tappa in l'estiu pò esse significativamente sfarente di quellu in a primavera è u vaghjimu, perchè ùn sia micca troppu frettu per pruvà à cavalcà in u calore à u listessu livellu cum'è in u clima frescu.

Dittu chistu, ùn ci hè bisognu di evità completamente l'eserciziu in u calore.Solu assicuratevi di piglià facilmente è mantene idratatu.E se pudete, pruvate d'esercite in l'ore più fresche di u ghjornu.

 

5. Sceglie u vostru quadru tempu

Sè vo circate di evità u colpu di calore, una di e cose megliu chì pudete fà hè di evità di cavalcà durante a parte più calda di u ghjornu - meziornu.A matina prima o a fine di a tarda, i raghji UV ùn sò micca cusì forti è furnisce cundizioni eccellenti di cavallu in luce naturale.U sole hè assai menu putente prima di 8 ore è dopu à 5 ore.

 

U ciclistu pò esse un grande modu per fà eserciziu è scopre u vostru circondu.Sè site interessatu à u ciclismu, assicuratevi di verificà l'articuli seguenti per più infurmazione:


Tempu di post: 18-Jan-2023