• banner 11

nutizie

Cumu lavà bè è cura di i vostri pantaloncini di ciclismo?

pantaloncini da ciclismo

U ciclismu hè una bella manera di fà eserciziu è di gode di l'aria aperta, ma hè impurtante di piglià cura di a vostra attrezzatura se vulete durà.Chì include i vostri shorts bib.Eccu alcuni suggerimenti nantu à cumu lavà bè è curasalopettecusì stanu in bona forma per l'anni à vene.

Cumu lavà i pantaloncini di ciclismo

Pantaloncini da ciclismosò pensati per furnisce comodità è prestazione nantu à a bicicletta, ma anu ancu bisognu di cura currettamente per assicurà chì duranu.Eccu alcuni cunsiglii per lavà i pantaloncini di ciclismo:

1.Sciacquate i vostri pantaloncini dopo ogni corsa.Questu eliminerà ogni sudore o terra chì s'hè accumulatu nantu à u tela.

2.Lavate i vostri shorts in acqua fridda cù un detergente suave.Evite l'utilizazione di softeners di tela, postu chì ponu scumpressate e fibre di Lycra.

3.Appena i vostri shorts per asciucà, o asciugate à u focu bassu.Ùn stirate micca o lavate in seccu i vostri pantaloncini di ciclismo.

Seguendu sti cunsiglii simplici, pudete mantene i vostri shorts di ciclismo in forma di punta, ride dopu ride.

Cumu a cura di i pantaloncini di ciclismo

pantaloncini da ciclismo

Qualchese chì hà mai andatu per una longa corsa in bicicletta sapi chì u cunfortu hè chjave.È unu di i pezzi più impurtanti di l'equipaggiu di ciclismo per u cunfortu hè u bib short.I shorts di bavaglini sò shorts in forma chì anu bretelle (o "bavagli") chì passanu nantu à e spalle.Sò pensati per furnisce supportu è cunfortu mentre cavalcate, è ponu fà una grande diferenza in u vostru piacè generale di u sport.

Sè vo site novu à u ciclismu, o sè vo circate di aghjurnà a vostra attrezzatura, i pantaloncini sò una grande opzione.Ma ponu ancu esse un pocu caru, cusì vulete assicurà chì avete cura di elli bè.Eccu alcuni cunsiglii per a cura di i vostri pantaloncini:

1.Lavateli dopu ogni viaghju.Questu hè probabilmente u cunsigliu più impurtante.I pantaloncini sò fatti cù materiali speciali chì alluntananu l'umidità, per quessa, hè impurtante di lavà dopu ogni viaghju per sguassà u sudore è i batteri.Basta à scaccià in a lavatrice cù a vostra altra lavanderia hè bè.

2.Appendi a sicca.Una volta chì i vostri shorts sò lavati, appiccicate per siccà.Ùn mette micca in l'asciugatrice, perchè questu pò dannà u materiale.

3.Conservate bè.Quandu ùn avete micca purtate, i pantaloncini di bib deve esse guardatu in un locu frescu è seccu.Evite di almacenà in un ambiente umitu, postu chì questu pò causari u materiale per sguassate.

4.Inspeccionà li regularmente.Fighjate periodicamente à i vostri shorts per assicurassi chì ùn ci sò micca strappi o lacrime.Se vede qualchì dannu, hè megliu di rimpiazzà elli invece di pruvà à riparà.

Perchè u lavatu è a cura curretta hè impurtante per i pantaloncini di ciclismo

Ogni ciclista avid vi dicerà chì un bonu paru di pantaloncini di ciclismo hè essenziale per un passaghju còmode.Ma ciò chì parechji ùn capiscenu micca hè chì u lavatu è a cura curretta di i vostri pantaloncini di ciclismu hè cusì impurtante cum'è sceglie u paru ghjustu in u primu locu.

Eccu uni pochi cunsiglii nantu à cumu mantene i vostri shorts di ciclismo in forma di punta:

1.Lavateli dopu ogni viaghju.Questu pare micca un brainer, ma vi maravigliate di quante persone si scurdanu di lavà i pantaloncini di ciclismu dopu un passaghju.U sudore, a terra è l'olii ponu tutte l'usura prematura di i vostri shorts, per quessa, hè impurtante di lavà u più prestu pussibule dopu un passaghju.

2.Aduprate un detergente suave.Puderete esse tentatu d'utilizà un detergente pesante per veramente pulisce i vostri shorts, ma questu pò daveru dannà a tela.Piuttostu, appiccicate cù un detergente delicatu.

3.Ùn aduprate micca un addolcitore di tela.L'addolcitore di tela pò lascià un residuu nantu à i vostri shorts chì ponu attruvarà a terra è a sucietà, per quessa, hè megliu per evità in tuttu.

4.Appendi a sicca.Ùn mette mai i vostri shorts di ciclismo in l'asciugatrice.U calore pò dannà u tessulu, purtendu à l'usura prematura.Appendi a sicca invece.

5.Conservate bè.Quandu ùn li porta micca, assicuratevi di guardà i vostri pantaloncini di ciclismu in un locu frescu è seccu.Un cuntainer ermeticu o una borsa zip-top hè ideale.

Seguendu sti cunsiglii simplici, pudete mantene i vostri shorts di ciclismu in grandi cundizione per parechje passeggiate à vene.

pantaloncini da ciclismo da uomo 34

Cumu fà chì i pantaloncini di ciclismo durà più longu

I pantaloncini di ciclismo sò pensati per furnisce comodità è supportu mentre cavalcate, è ponu aiutà à migliurà a vostra prestazione.Ma cum'è qualsiasi altra parte di l'attrezzatura, i pantaloncini di ciclismu eventualmente s'usanu è anu da esse rimpiazzati.

tissu élastique respirant

Allora cumu pudete fà chì i vostri shorts di ciclismo durà più?Eccu alcuni cunsiglii:

1.Sceglite un paru di shorts di ciclismo di qualità.Cum'è cù qualsiasi altra cosa, uttene ciò chì pagate quandu si tratta di pantaloncini di ciclismo.Sceglite un paru chì hè fattu di materiali durable è hà una bona reputazione.

2.Segui l'istruzzioni di cura.A maiò parte di i pantaloncini di ciclismu sò fatti di materiali sintetici chì anu da esse trattatu un certu modu.Assicuratevi di seguità l'istruzzioni di cura per allargà a vita di i vostri shorts.

3.Attenti cù a vostra sella.A sella hè una di e parti più impurtanti di a vostra bicicletta, è hè ancu una di e più probabili di pruvucà l'usura di i vostri shorts di ciclismo.Assicuratevi di aghjustà a vostra sella regularmente per evità di mette troppa pressione in un locu.

4.Ùn porta micca i vostri shorts troppu spessu.I pantaloncini di ciclismu duveranu esse riservati solu per l'equitazione.Aduprà per altre attività, cum'è a caminata o a corsa, li farà sguassate più rapidamente.

5.Guardà i vostri shorts bè.Quandu ùn li porta micca, assicuratevi di guardà i vostri pantaloncini di ciclismu in un locu frescu è seccu.Questu aiuterà à impediscenu di deterioramentu.

Certi bib shorts sò fatti cù tessuti spiciali chì necessitanu struzzioni di cura specifichi.Assicuratevi di seguità l'istruzzioni di cura di u fabricatore per allargà a vita di i vostri pantaloncini.

Cume u ciclismu hè diventatu più populari, a dumanda di vestiti di ciclismu hè aumentata.Cù più persone chì piglianu dui roti per spiegà u mondu, u bisognu di affidabile, còmode è sicuruvestiti di ciclismuhè crisciutu.

À a nostra cumpagnia, avemu spicializati in a creazionemaglia di equitazione persunalizataper i marchi è l'individui.A nostra robba di ciclismu hè pensata per fà più veloce, più còmode è più sicura nantu à a vostra bicicletta.Tutti i nostri vestiti sò fatti di materiali di qualità è fatti cun attenzione à i dettagli per assicurà chì ottene u massimu da u vostru viaghju.

Ùn importa ciò chì i vostri bisogni sò, a nostra squadra hè quì per aiutà.Capemu quantu hè impurtante di avè un vestitu di ciclismu chì si adatta perfettamente, è pudete esse sicuru chì avemu da piglià u tempu per capisce i vostri bisogni è creà vestiti chì risponde à quelli bisogni.

Sè vo circate di creàmaglie di equitazione persunalizati per a vostra marca, per piacè cuntattateci.Travaglieremu cun voi per creà u megliu vestitu di ciclismo pussibule per risponde à i vostri bisogni.


Tempu di post: Jul-22-2022