• banner 11

nutizie

Avete bisognu di una Jersey di Ciclismo?

Ùn ci hè micca dubbitu chì a sicurità hè a prima priorità quandu andate in bicicletta.Portà un cascu ùn hè micca un brainer, ma chì ne di a robba di bicicletta?Hè veramente necessariu d'invistisce in un armariu di ciclistu speciale?Certi pirsuni dicenu chì ùn face micca differenza, mentri àutri dicenu chì pò aiutà à migliurà a vostra prestazione.

maglia ciclista manica corta maschile

Ùn ci hè micca una risposta ghjusta o sbagliata, è in ultimamente vene à preferenza persunale.In ogni casu, se pensate di andà in bicicletta regularmente, puderia vale a pena investisce in qualchi vestiti di ciclismo.Puderanu aiutà à migliurà u vostru cunfortu è ponu ancu aiutà à cavalcà più efficacemente.

I mutivi per ùn portà a robba di ciclismu sò sempre 3 motivi.

Prima, sò cavalcate occasionali, micca cavalieri prufessiunali, per quessa, ùn ci hè micca bisognu di portà vestiti di ciclismo.

Siconda, i vestiti di ciclismu sò stretti è troppu imbarazzanti, cusì si sentenu sempre incòmodi.

Terzu, ùn hè micca assai còmuda di portà a robba di bicicletta quandu viaghja o ghjucate.

Per parechji dilettanti di ciclismu, i vestiti di ciclismo ghjusta sò essenziali.Cridenu chì portà l'attrezzatura propria durante un viaghju pò fà una grande diferenza.

A maiò parte di a ghjente pensa chì a funzione primaria dimaglie di ciclismohè solu di fà chì i piloti parenu bè.Mentre chì l'aspettu bellu ùn hè certamente micca male, u scopu principale di e maglie di ciclismo strette hè in realtà di riduce a resistenza di u ventu è aiuta cù a sudorazione.

U tessulu di e maglie di ciclismo hè soprattuttu un tessulu speciale chì pò trasportà u sudore da a superficia di u corpu attraversu e fibre di u vestitu à a superficia di a robba è evapora rapidamente mentre cavalcate per ottene una sudorazione efficiente è una cavalcata secca.Per ottene stu tipu di sudorazione, hè cumplettamente necessariu di portà una robba stretta.Altrimenti, u sudore si immergerà solu in i vestiti è farà chì u cavaliere si senti umitu è ​​incunificatu.

Forse ùn sentirete alcuna disgrazia in a robba ordinaria quandu cavalcate una decina o vinti chilometri, ma Quandu cavalcate più di centu chilometri, ancu u minimu pocu di resistenza di u ventu extra o di pesu pò fà una grande differenza in quantu si senti còmode. .

Inoltre, a parte posteriore di a robba di ciclismu hà generalmente 3 sacchetti profondi.A cuntrariu di i vostri vestiti regulari, chì anu sacchetti chì sò pensati per l'usu di ogni ghjornu, a ropa di ciclismu hà sacchetti chì sò specificamente pensati per a cavallu.

tute per ciclismo

Sti sacchetti sò generalmente situati in u spinu di a cammisa o di a maglia, è sò abbastanza prufonda per mantene u vostru telefunu, portafoglio o altri elementi essenziali.Sò ancu cuncepiti in modu chì ponu esse facilmente accessu mentre cavalcate.

Questu hè impurtante perchè significa chì ùn avete micca da piantà è scavà in i vostri sacchetti ogni volta chì avete bisognu di qualcosa.Invece, pudete solu ghjunghje in daretu è catturà ciò chì avete bisognu senza manca un battitu.

Siconda, a ropa di ciclismu vene in tutte e forme è dimensioni, ma u più impurtante hè chì sò assai visibili nantu à a strada.Questu hè micca solu per a sicurità, ma ancu per assicurà chì i cunduttori vi ponu vede da una distanza è piglià e precauzioni necessarie.A maiò parte di i vestiti di ciclismu sò cuncepiti cù strisce riflettenti nantu à u spinu, chì facenu visibili ancu in u bughju.Dunque, sè vo circate di qualchi vestiti di ciclismu sicuru è eleganti, assicuratevi di verificà l'ultimi disinni!

IMG_8970

In cortu, quandu andate in bicicletta, portà una robba di bicicletta hè impurtante quant'è portà un cascu!Reduce a resistenza di u ventu, elimina a sudore, hè traspirante, faciule da lavà, è si secca rapidamente.


Tempu di post: 26-Jan-2023