• banner 11

nutizie

Cosa à attente à quandu cumprà novi pantaloni di ciclismo?

Un bonu paru di bavaglini di bicicletta hè essenziale per quellu chì principia à guidà una bicicletta di strada.I bavaglii chì ùn sò micca adattati bè ponu causà dolore à a sella è altre discomfort, facendu difficiuli di gode di cavallu.I bavaglii adattati, invece, vi aiuterà à sente più còmode è capaci di cavalcà per periodi più longu.

Quandu compra per i bavaglii di ciclismu, hè impurtante cunsiderà l'adattazione è a tela.Per u megliu adattatu, cercate bavaglii chì sò stretti, ma micca stretti, è chì anu un chamois o un insertu imbottita chì si allinea cù i vostri ossi.U tessulu deve esse traspirante è umidità per mantene u frescu è asciuttu, ancu in longhi passeggiate.

Cù un pocu di ricerca, pudete truvà u paru perfettu di bavaglini di ciclismo per aiutà à gode di a bicicletta di strada à u massimu.pantaloncini da ciclismo.

pantaloncini da ciclismo cù tasche

Pantaloncini da ciclismo, salopette e collant

Quandu si tratta di pantaloncini di ciclismo, ci sò trè lunghezze principali: shorts di ciclismo,salopette, e collants.A durata chì avete bisognu dipende da a temperatura quandu vulete guidà a vostra bicicletta.Eccu una guida per aiutà à sceglie u paru perfettu di shorts per ogni tipu di clima.

 

Pantaloncini da ciclismo

Sè vo site cum'è a maiò parte di i ciclisti, probabilmente avete un paru di shorts chì portate a maiò parte di u tempu.Ma chì succede quandu u clima cumencia à cambià, è ùn hè micca cusì caldu cum'è una volta?Hè quandu avete bisognu di cambià à un paru di pantaloncini di ¾ di ciclu.

Questi shorts sò perfetti per a cavallu di a mità di stagione quandu hè troppu friddu per i shorts regularmente, ma troppu caldu per i pantaloni longu.Mantenenu i vostri ghjinochji caldi senza fà vi surriscalda, è venenu in stili di l'omi è di e donne.

Allora s'è vo circate un paru versatile di shorts per piglià da a primavera à u vaghjimu, assicuratevi di verificà a nostra selezzione di shorts di lunghezza ¾ di ciclu.

 

Shorts à bretelles

Quandu u clima cumencia à calà, hè ora di scaccià i salopette !I pantaloncini di salopette sò una grande opzione per l'omi è e donne quandu si tratta di vestiti di ciclismo di clima più cálido.Forniscenu supportu è cunsulazione mentre permettenu ancu a vostra pelle di respira.In più, si vedenu grandi cù un paru di scaldi di gambe se vulete allargà u so usu in u clima più frescu.Scuprite a nostra selezzione di salopette è trova u paru perfettu per a vostra prossima corsa!

 

Collant

Sè vo circate un calore extra in u vostru prossimu viaghju, i collants sò una grande opzione.Sti collants sò pensati per esse purtati in temperature più freti, cusì vi mantenenu tostati ancu quandu a temperatura cala.Ma quandu sceglite i collants, hè impurtante di mantene in mente chì a vostra temperatura percepita pò esse diversa da a temperatura attuale.Questu significa chì pudete avè bisognu di un paru di collants diffirenti secondu e cundizioni chì andate in cavallu. Sè avete aspittendu a pioggia o u ventu, per esempiu, vulete un paru di collants chì sò impermeabili o venti.È s'è vo site à cavallu in temperatures assai freti, pudete vulete un paru di collant insulati.Qualunque sia e cundizioni, ci hè un paru di collant à bretelle chì vi mantenenu còmode in u vostru viaghju.

 

U fit

Ci sò trè tippi principali di pantaloni di ciclismu: stretti, snug è loose.Ognunu hà i so vantaghji è svantaghji, cusì hè impurtante di sceglie u dirittu per u vostru stile di cavallu.

I pantaloni stretti sò i più aerodinamichi è dunque i più veloci.Tuttavia, ponu esse scomodi se ùn site micca abituatu à elli.I pantaloni stretti sò un pocu più indulgente, è sò sempre abbastanza veloci.I pantaloncini stretti sò i più còmode, ma ùn sò micca cusì veloci cum'è l'altri dui opzioni.

Allora, quale duvete sceglie?Dipende veramente da u vostru stile di cavallu.Sè vo site più preoccupatu di a velocità, allora i pantaloni stretti sò a strada per andà.In ogni casu, se u cunfortu hè più impurtante per voi, allora i pantaloncini stretti ponu esse una opzione megliu.In ultimamente, tocca à voi di decide ciò chì hè megliu per voi.

 

Pantaloni da ciclista cù bretelle o senza

Quandu si tratta di pantaloni di ciclismo, l'omi duveranu definitivamente cunsiderà braces.Braces mantene i vostri shorts o collants è camosci in u locu, chì hè essenziale per u cunfortu è u rendiment.E donne in generale anu i fianchi più largu, chì facenu i pantaloncini di ciclismo senza bretelle più còmode per elli.Certi donne trovanu ancu chì i brackets ùn si ponu micca bè nantu à u pettu.Un altru svantaghju di i braces hè chì avete da caccià una grande parte di u vostru vestitu di ciclismu quandu visitate u bagnu.Cusì, cum'è una donna, s'ellu duvete sceglie brace o micca hè assai à voi.

 

Diverse qualità

I pantaloncini di ciclismu è i calzoni sò spessu fatti da Lycra, postu chì hè un tela assai elastica è cunfortu.Tuttavia, ci pò esse una diffarenza di qualità trà i shorts più caru è più prezzu.I shorts di ciclismu più caru spessu duranu più longu è sò più resistenti à u ventu è à l'acqua cà i so contraparti più economici.Inoltre, i shorts più caru sò generalmente cuciture piatte o ancu cuciture dissimulate, chì ponu rende più còmode di portà.

 

Inseam

A durata di a cucitura interna hè ancu unu di i fatturi più impurtanti per cunsiderà quandu sceglite i shorts di ciclismu ghjustu.. Shorter shorter pò esse ideali per attività cum'è spin class o triathlons, ma a maiò parte di i ciclisti preferanu un inseam chì cascà ghjustu sopra u ghjinochju.

L'inseams più longu tendenu à stà in u locu megliu è ponu aiutà à prevene u chafing di a coscia interna nantu à a sella.Tuttavia, in fine, tocca à voi di decide quale lunghezza funziona megliu per voi è u vostru stile di cavallu.Pruvate cù diverse lunghezze è truvate u paru chì furnisce u mischju perfettu di cunfortu è funzione.

bavaglini da ciclismo persunalizati

Un bonu chamois

Quandu si tratta di pantaloni di ciclismo, u chamois hè una di e caratteristiche più impurtanti.Un bon chamois vi aiuterà à mantene a secca è cunfortu nantu à longu passeggiate, è duverebbe ancu adattà à u vostru corpu bè per evità chafing.

Ci sò diversi tipi di camosci dispunibuli per l'omi è e donne, postu chì i dui sessi anu pusizzioni pelvica diffirenti.Questu significa chì u chamois deve esse formatu in cunfurmità per furnisce u megliu adattatu è cunfortu pussibule.

Sè vo circate di novi pantaloni di ciclismu, assicuratevi di prestu attenti à i camosci.Cù un camoscio di alta qualità, puderete gode di cavalcate còmode ancu in i ghjorni più longu.Ma cù tanti tipi è stili diffirenti di pantaloni di ciclismo nantu à u mercatu, pò esse difficiule per sapè quale hè ghjustu per voi.

Eccu una guida rapida per aiutà à sceglie i migliori pantaloni di ciclismo per i vostri bisogni:

Sè vo site principarmenti un ciclista di strada, cercate i pantaloni di ciclismu cù un chamois magre è imbottita.Questu vi darà u più cunfortu nantu à i viaghji longu.

Se passate a maiò parte di u vostru tempu à cavallu fora di strada, vulete pantaloni di ciclismu cù un camoscio più grossu è più robustu.Questu hà da prutege a vostra pelle da i bumps è bruises.

Sè vo site un ciclista cumpetitivu, avete bisognu di pantaloni di ciclismo chì sò specificamente pensati per a corsa.Questu significa chì serà liggeru è forma-fitting, cù un chamois minimu.

 

Chì significà 4D in i shorts di ciclismo?

Sè vo site un ciclista, sapete chì avè l'equipaggiu ghjustu hè impurtante.Hè per quessa chì pudete esse dumandate ciò chì significa 4D in shorts di ciclismo.

Simply put, 4D si riferisce à u grossu di u materiale di cushioning in diverse parti di i pantaloncini di ciclismo.Chistu significa chì i pantaloncini di ciclismo imbottiti 4D anu una schiuma più densa in i zoni induve ci hè più pesu è attritu cà i pantaloncini 3D.Questu pò furnisce un passaghju più còmode, in particulare per viaghji più longu.

Dunque, sè vo circate a megliu sperienza di ciclismo pussibule, assicuratevi di ottene un paru di pantaloncini da ciclismo imbottiti 4D.Ùn vi ne pentirete !


Tempu di Postu: Dec-12-2022